- Voor 23:00 besteld, morgen in huis!
Garantie
We geven om onze producten en doen ons uiterste best om jouw bestelling in perfecte staat bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat, of dat een product een gebrek vertoont. In dat geval kun je aanspraak maken op garantie.
Wettelijk ben je verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Valt het gebrek binnen de garantievoorwaarden, dan zorgen wij kosteloos voor vervanging of reparatie.
Zo meld je een garantiekwestie aan:
- Stuur een e-mail naar klantenservice@dentalshop.nl
- Vermeld je ordernummer en beschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk
- Voeg (indien mogelijk) foto’s toe van het product en/of het defect
We streven ernaar om je binnen 2 werkdagen een passende oplossing te bieden.
Klachten
Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten. We nemen klachten serieus en doen ons best om samen tot een oplossing te komen.
Je kunt je klacht per e-mail sturen naar klantenservice@dentalshop.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk, eventueel met foto’s of andere relevante informatie. Je ontvangt binnen uiterlijk 2 werkdagen een inhoudelijke reactie.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je je geschil ook aanmelden bij het ODR-platform van de Europese Commissie via https://ec.europa.eu/odr.
We staan voor je klaar
Heb je vragen of twijfel je ergens over? Neem gerust contact op via onze klantenservice.

